!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

värsta bildbomben!!!!!!!!!

SÅ. Jag har inte haft internet på nästan en hel vecka. I skolan har jag haft internet, men inte i hemmet alltså. Jag har iallfall flyttat under dessa åtta blogglösa dagar. Nu bor jag i Sätra och det är coolt här, ICA ligger typ fem minuter ifrån mig och de har ett nice sortiment.Annars går jag i skolan och det är kul med event och min fina klass på tre personer blabla.
 
Idag var jag på ICA och skulle hämta ut det nya bredbandet (köpa en latte macchiato choco starbucks också) och då träffade jag en jättesöt och fin hund utanför som jag fick klappa. Tanten som ägde hunden sa att jag hade fula byxor. Det var hål i dem. DAGENS ÄLDRE ALLTSÅ.
 
Imorgon ska jag och mamma åka till Uppsala och hämta en säng till mig så jag kan sova! YES!!!!! Ni ska få lite intressanta bilder som jag tagit under mitt liv nu:
 
en del av min good charlotte samling. 
 
två tredjedelar av min klass!
 
mark i london, TOO FAR AWAY.
 
och så här ser jag ut nedifrån.
 
 
 

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback