!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

men nej?

Hello there.
 
The angel from my nightmare. (Går inte att skriva den hälsningsfrasen utan att fortsätta blink's låt, det vet ni).
 
Just nu gör jag och mormor kola. Den har stått och kokat i typ 35 min och inget händer?!?!?! Så jag la mig på två stolar och sov lite. 
 
Snart ska jag till Valbo och hänga lite med coolaste teaterkompisarna. Detta betyder att jag måste vara trevlig och anstränga mig för att tala med folk ikväll. Jag är lite rädd.
 
Sen så undrar jag om någon vill bjuda in mig på nyårsafton? Och om någon vill starta band? Jag är en lite under OK basist med gitarrförstärkare. Vill spela vad som helst.
 
 
Så bra.
 
 

delicious people commented this shitty post
Postat av: melinda eriksson

${comment.body}

2013-02-04 @ 13:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback