!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

your screen name used to be mine why can't we just pretend

då hela kvarteret samlades runt köksbordet på helgerna och drack COLA (ingen aning varför pepsi på denna bild) och fikade. 
 
då vi var ute till midnatt och lekte tjuv&polis och rymmarna.
 
då vi lekte med bratz och alltid bråkade om vem som skulle ha vilken docka. (fridas ta ingen skit tröja är bäst)
 
då jag fick en fyrhjuling i present och någon idiot bestämde sig för att ge mig en frisyr som gjorde mig till ett fult barn.
 
då vi hade gjort en snögubbe och det där pinsamma inträffade när vi skulle posa med den och jag inte förstod att man bara skulle låtsaspussa.
 
då vi alltid hade random sleepovers och folk sov på madrasser, i garderober, på golvet. (anna tyckte det var jätteskönt utan täckte och kudde på golvet, tyckte däremot inte rebecca som räknade fönster och lampor).
 
då allt var nice och lugnt och ok.

delicious people commented this shitty post
Postat av: melinda eriksson

${comment.body}

2012-10-09 @ 13:10:22
URL: http://melindaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback