!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

"we are not even talking about making a record or going on tour"

Idag är det 10 år sedan Good Charlotte släppte albumet som blev genombrottet. Läste precis en ny intervju om det med Joel och allt var jättekul och bra och jag grät nästan av lycka för det är så skönt att höra hans röst i nya sammanhang även om jag inte riktigt hörde rösten eftersom det var en intervju i form av ord. Sedan helt plötsligt går han rakt på sak och det framstår snabbt att de (han och resten av bandet) inte bryr sig A SHIT about Good Charlotte at the moment. Till sist säger han att ett nytt album eller en turné kanske KANSKE maybe baby kan hända om två år. TVÅ ÅR. 2014. Då har jag något att göra sommaren efter studenten då HA HA HA HA HA HA. HA VAD ROLIGT. YES. Nu gråter jag av sorg istället. TAck.

Come on Baby Royalty Free Stock Photo
Handsome couple and his friend by Artur Kurjan - Stock Photo
Decisions Royalty Free Stock Photo
SEDAN DÅ NÄR NI KOMMER TILLBAKA CRWALANDE MED NYTT LABUM FÖRVÄNMTA ER DÅ INTE ATT JAG KOMMER VARA SÅ LÄTTFLÖRTAD MER NEJ NEJ
 
Jag känner mig bedragen. Nej. Men okej, jag vill inte vara ett drygt jobbigt äckligt fan som inte ser verkligheten. Men fjlksdjfklasdfjkasdfjkasdkfkd dom är ju ALLT ALLT ALLT. DUMMA. BAND.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback