!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

4. Fall Out Boy

Tumblr_lzjyb1cnze1r4xouno1_500_large

How did you start listen to them?
Har aldrig lyssnat jättemycket på dem. Men de var faktiskt ett av de första "alternativa" band jag gillade. Året var 2006/2007(?) och Thanks For The Memories samt Dance, Dance var jättecoola låtar att lyssna på om man ville vara emo. Jag hade en hemmagjord mix cd hemma, har ingen aning om vart jag fick den, men på den fanns iallfall de två låtarna tillsammans med en Panic! låt. Så Fall Out Boy var egentligen ett favoritband innan GC, SP och blink came along. 

Your opinion about the band? Har aldrig riktigt tagit mig tid att lyssna på dem. Har bara hört ungefär 10-15 låtar, och de är riktigt bra låtar, alltså borde jag ta mig tid och lyssna mer. Tog även ett tag innan jag förstod att Pete Wentz inte är sångaren. Sen så har bandet typ världens roligaste fanbase. NICE. Gillar dem. Fast tråkigt att de är på hiatus. 

Favourite song(s): Sugar We're Going Down, Dance Dance, Thnks fr th Mmrs, Grand Theft Autumn, A Little Less Sixteen Candles A Little More Touch Me. (HELVETE vilka jobbiga låtnamn de har).

Favourite album: Ingen aning.

Favourite music video? SJÄLVKLART I Don't Care. Inte alls för att Mark Hoppus medverkar i den NO NO.

Seen them live, if so, how was it? Ne och kommer antagligen inte heller göra det eftersom de är dead and gone.


hot guy at 3:47

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback