!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

3. Avril Lavigne

529955_300395743371823_1941448306_n_large

How did you start listen to them? Åh, vet inte riktigt. Avril har typ alltid varit där sedan jag var barn. Men det måste ha varit 2006/2007 jag verkligen började lyssna på henne, när The Best Damn Thing kom ut. Jag blev så glad varje gång Girlfriend eller When You're Gone kom på MTV och tyckte hon var jättecool och punk.

Your opinion about the band? Hon är den enda artisten/bandet jag lyssnar på som är kvinnlig. Därför är det superlätt att relatera till nästan alla hennes låtar utan att det känns weird (eftersom andra bands låtar alltid handlar om tjejer de inte kan få osv ehh). Har upptäckt med åren hur töntig en del av hennes verk egentligen är, men WHATEVER. Hon kommer alltid vara bland mina favoritband, har lyssnat på henne så länge och ja... Men HELVETE vad det börjar gå utför. Nästa album ska tydligen vara dance club, indie och hard rock influenced. Hon skulle stannat med Deryck. Shit.

Favourite song(s): Svårt, men.... Runaway, Innocence, Push, I Can Do Better, Complicated, Don't Tell Me, Freak Out och Things I'll Never Say. Och massa fler.

Favourite album: Svårt att välja eftersom mina favoriter är från alla album. Måste nog säga alla/ingen.

Favourite music video? Complicated. 2003. Alla har supernice stil. De springer runt och busar på ett köpcentrum, skatear och är allmänt early 00's kids. Jag vill leva i den videon. 

Seen them live, if so, how was it? Nepp. Hon verkar knappt turnera nu förtiden.



delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback