!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

2. zebrahead

Zebrahead_large

How did you start listen to them? 
Ett av de där banden som bara följde med när jag got into pop punk rock osv typ 2008. Tror att de var med på nåt skate spel som jag spelade på playstation också. 

Your opinion about the band? De har måånga bra låtar, men många dåliga också. Är inte jättemycket för rap shiten  de har i typ 70% av låtarna. Lite för manligt och tufft för mig hehe. Men de har en del jättesköna heavy riff, och ska sound i några låtar. Älskar deras stil också, alltså klädstil haha. Sångaren hade ett annat band på 90-talet som heter Jank 2000 (tror jag) och det bandet är ännu bättre, men finns bara några låtar att hitta.. 

Favourite song(s): Anthem och Into You, helt klart. Älskar ska soundet i Anthem.

Favourite album: Har inte riktigt lyssnat på alla deras album eftersom jag inte är sååå intresserad (ska dock göra det, kanske hittar nåt underbart). Så jag vet inte.

Favourite music video? Anthem är härlig, äkta pop punk video. Sen så gjorde de en cover/parodi på Avril's Girlfriend och den videon är jätterolig hahaha. 

Seen them live, if so, how was it? Nepp. Men skulle verkligen gå om de kom hit. 



delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback