!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

1. MEST

 

How did you start listen to them? Antagligen genom Good Charlotte eftersom Benji är med i en av deras låtar + de är/var bra vänner. Kommer iallfall ihåg att första låten jag hörde var Cadillac och att jag hade den på min gamla sony ericsson och var jättecool. 

Your opinion about the band? Äkta early 2000's pop punk, amerikansk high-school kind of band. Texter om kärlek, galna nätter, känslor, sånt där mesigt som är så fint. Har liiite svårt att bestämma om de är sarkastiska och försöker makea fun of nån eller inte. Titta på videon jag la upp så fattar ni. 

Favourite song(s): Hotel Room (även fast den bara finns att hitta i superdålig kvalité....), Walking On Broken Glass, 2000 Miles, Until I Met You.

Favourite album: Helt klart det självbetitlade. Deras andra album SUGER.

Favourite music video? Hotel Room. Ingen riktig musikvideo, men visar massa klipp från deras spelningar, fans, turnéliv osv. Så rooolig och underbar.

Seen them live, if so, how was it? Nevahhh.


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback