!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

jag har deras låt i hjärnan sedan igår döda mig

Hej.
Igår var jag i Stockholm med Hanna. Jag vill helst inte berätta orsaken till att vi var där eftersom det skulle kunna skada min manlighet. Men nu gör jag det ändå. One Direction. En pojkbandsak was the reason.

Hanna påstår dock att hon ville åka dit för att det skulle kunna vara "trevligt" eller "kul". "Ha, ha, ha" säger jag då.

Vi var iallafall i Stockholm igår. Vi åt några gånger. Sedan tog vi oss ut till ett konstigt ställe där detta pojkbands studio visst skulle vara. TVÅ GÅNGER ÅKTE VI DIT, FRAM OCH TILLBAKA. Inte en glimpse av pojkarna ens.

Det var tur att det inte var något band jag gillar vi skulle stalka. Då hade jag varit förstörd idag.


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback