!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Day 2 - Name of Band/Singer that influences your choice of music genre

alltså jag förstår inte riktigt vad det menas. det bandet som fick mig att komma in på den musikgenre jag lyssnar på idag? isånnafall:

hm... tokio hotel var det första bandet jag intreserade mig för och det var också genom dem jag hittade good charlotte och massa andra band. sen så har såklart alla highschool filmer, skatespel och sånt där influenserat min musiksmak också.. och typ stallet.se med alla emos och deras musik. 90-talet och tidiga 00-talet.

Antifreeze

delicious people commented this shitty post
Postat av: Anonym

${comment.body}

2012-05-01 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback