!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Okej.

jag hoppar över den här skiten nu... kändes så lame med favoritbilder på varje bandmedlem.... struntar i resten av dagarna.


Jag har kommit fram till att jag nästan alltid föredrar demosar och early versions av låtar. De är inte lika slätstrukna och har inte alls ett lika perfekt sound som de "riktiga" versionerna. Det gillar jag. Det finns flera låtar jag verkligen föredrar som demo/early version.

Hit Or Miss - New Found Glory. Låten släpptes 1999, den senare versionen 2000. Gillar verkligen den här orginalversionen mycket bättre än den nyare. Det enda som är bättre i den nyare är att introt inte är akustiskt. Jordans röst är tusen gånger intressantare i denna. Inte lika gnällig och auto-tunad som den blev sen. Låter råare. JAJAAAAA.

The Anthem - Good Charlotte. Det här är demon för The Anthem som jag faktiskt gillar mer än den fastställda versionen som jag älskar jättemycket. Det är nog Joels röst som avgör det, av precis samma orsak som Jordans. Och texten är lite annorlunda på demon också. Känns mer politiskt inriktad, och att de sedan gjorde om den till att ha mer highschool-känsla. Gillar det mer betydelsefulla more. nej nu är jag trött och orkar inte skriva ksjdf.

I'd Do Anything - Simple Plan. Demon för låten alltså. Ett skitbra exempel på en låt som är VÄLDIGT mycket bättre än den riktiga versionen, enligtttt mig. Känns väldigt mycket mer skate-punk, sjukt otroligt mycket bättre!!111. Skulle lika gärna kunna vara en Reset låt. Texten är annorlunda också, vet inte om den är bättre eller sämre. Men skitbra är den iallfall. Pierre's röst,WAO.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback