!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Idag är jag glad.

Allt är så PERFEKKKKKKKT idag. Jag satt utanför en lektion och kollade på facebook på mobilen och såg att Simple Plan ska komma till Peace And Love. DET BETYDER ALLTSÅ ATT JAG KOMMER SE SIMPLE PLAN TVÅ GÅNGER INOM 3 MÅNADER TYP KSFKSKDFK. Jag älskar mitt liv just nu <3 det har jag alltid undrat hur folk bara kan slänga ur sig sådär, och nu kan jag helt plöstligt själv göra det..
Dessutom har SP uppdaterat sin setlist för europaturnén och lagt till ett No Pads medley där de spelar massa låtar från första albumet (mitt favoritalbum). Jag kommer få höra When I'm With You live. Min älskade låt. sölflaskdf. Tror inte de har spelat den sedan tidigt 2000-tal.
SÅ JA JAG ÄR GLAD IDAG.
baby baby

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback