!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Day 8 - Favourite Music Video from Get Your Heart On!

nu kommer alla hata mig för jag har 4 simple plan shit dagar att göra. whateva whateva I do what I want.


Men iallafall. Jet Lag! Jag gillar egentligen inte låten. Men videon är braaaa av någon anledning även fast den känns lite cheezy. Tror att jag gillar den mest för att det var den videon som verkligen fick mig att inse att SP var tillbaka. Typ.

så fin kvalité

sen så påminner den mig om good charlotte i schweiz av nån anledning.


23 JÄVLA DAGAR

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback