!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Day 1 - First Simple Plan Song You Ever Heard

japp, nu tänkte jag göra en 30 dagars utmaning med simple plan eftersom jag ser dem om 35 dagar och det här blir väldigt exciting och så.

Den första låten jag hörde med Simple Plan måste nog vara Untitled.
Den kommer jag ihåg att jag har hört för väldigt längesen, och videon är jättebekant också. Fast det kan också ha varit Vacation, eftersom den är med i New York Minute som jag såg typ 2004 utan att lägga märke till att det var SP.

Men om man ska ta den låt som jag hörde första gången och faktiskt la märke till att det var Simple Plan så var det When I'm Gone när den kom ut som singel 2007. Det där bra året då mitt liv började.

åååh alla minnen. kommer ihåg när jag såg den här musikvideon för första gången på mtv och sedan gick till datorn för att kolla upp fler av deras låtar och blev fast föralltid.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback