!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Simple Plan

IGÅR. Det var bäst. Så underbart. Kan nästan säga att det var bättre än i April men jag vet inte.
 
Vi fick iallfall frontrow efter att ha stått och lyssnat på världens sämsta DJ Dada Life som tydligen tusen äckel fjortisar tyckte om. Men sen drog dom och kvar blev bara massa emos. Vi satt där vid staketen framför scenen i typ 2 timmar sen kom Simple Plan ut och var bäst. Det var så kul <3 
 
Allt var underbart och sen kom Pierre ner under Perfect och ställde sig på pallen på staketet MITT FRAMFÖR oss. Jag hade hans mage i mitt ansikte och alla var helt galen och tafsade överallt, including me. Det var fan bäst på hela dagen. Bästa jag känt på. 
 
OCH jag fick Seb's plektrum!
 
Sedan kom Chuck, David och Seb ut och träffade oss fast de hade skitbråttom för de skulle med nåt plan i Stockholm. Men de kom åtminstone ut. Och det räckte verkligen.
 
ÅH OKEJ det var iallfall så bra att det inte går att beskriva med ord hur bra det var. Och tydligen kommer de tillbaka i November enligt en "säker källa". Snälla var sant. Vad kan jag säga, Simple Plan fan 2007-föralltid.
 
 

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback