!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

simple plan 2 h away

Simple Plan kommer till stockholm IMORGON och ska vara där i TVÅ dagar innan de åker till borlänge. NICE!
Varför bor jag inte i stockholm för? Kom precis på den smarta idéen att åka dit på tisdag. OCH STALKA. Jag har stalkat one direction, jag kan lika gärna stalka något jag faktiskt vill stalka.
 
Nej, inte stalka. Bara SE MIG OMKRING LITE. och råka träffa på pierre bouvier charles comeau sebastien lefebvre jean-francois stinco david desrosiers. HMMM.
 
OCH JAG SAKNAR GOOD CHARLOTTE HALLÅ USCH JAG SKULLE BYTA UT ALLT I VÄRLDEN FÖR ATT HA DEM TILLBAKA. 
 
emo that's why i love you
I LOVE YOU SO MUCH HASDKASDJFKSDFKASDKF

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback