!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

okeh

SIMPLE PLAN IMORGON.
Känns som att det är nåt jag gör varje dag nu för tiden, ser/träffar Simple Plan. Idag kollade jag och Hanna på A Big Package For You (film om bandet) iallfall. Jesus, det är verkligen inte vanligt att jag förklarar saker sådär. Jag förväntar mig alltid att ni ska förstå vad jag snackar om. MEN sen kom jag på att jag faktiskt kanske har läsare som jag inte känner så bra och som inte bryr sig så mycket om det jag bryr mig om mer än pengar. När var någonsin denna blogg bra? JAG MÅSTE GET MY SHIT TOGETHER IGEN.
 
My little windmill är mitt nya favoritord fast det är inget ord.
 
Som om det vore dans på logen 1952.
 
VAD HÄNDER.......
 
på en tripp med vänner
 

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback