!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

man vet aldrig det gör man inteo

Idag är det exakt två år sedan jag såg GREEN DAY. Och två år sedan jag visste vad jag ville jobba med. WAWA.

22 dagar kvar till Simple Plan - igen.
Och typ 43 dagar kvar till Rancid omg.

Dessutom är Millencolin 20 Years Festival på Fredag i Örebro och Atom Willard (ANGEL&AIRWAVES GAMLA TRUMMIS) är där och spelar i Danko Jones. Jag vill dit. Men ännu hellre vill jag till London (som vi kanske fortfarande ska) och se blink.

OCH EN DAG KVAR I SKOLAN INNAN SOMMARLOV.
MHM.

och här får ni en härligt fräsch somrig bild när jag äter pizza

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback