!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Tatueringar

Jag vill tatuera IN lite BAND.
Helst alla jag lyssnar på..... Men det går väl inte.
Så kanske de tre som betyder/betytt mest?
Good Charlotte, Simple Plan och blink-182.

Har verkligen inte bestämt mig.

Men Good Charlotte tatueringen har jag redan skrivit om. En etta på handen + banderollen med Good Charlotte. Vill ha GC intialerna nånstans också, typ bakom örat. Och finns en massa textrader som jag älskar. Förmodligen fler GC också..

blink-182 tatueringen har jag många förslag på.. Men skulle gärna vilja ha "blink-182" i en liten simpel vanlig text i nacken. Och deras kanin vill jag jättegärna ha någonstans också. Sen så är "Tomorrow holds such better days" jättefint och betyder mycket och skulle kunna tatueras in nånstans. Och "Feeling This".

Simple Plan har jag faktiskt ingen bra idé på... Kanske bara "SP" någonstans, typ den tatueringen som Pierre har på vaden.


SEN BLIR DET MASSA ANNAT OCKSÅ. ROSOR, PÄRLOR, SVALOR OSV.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback