!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

simple plan lista för alla som bryr sig? typ hanna.



Den första låten du hörde?

Vet inte, men tror Untitled.

Favourite member of Simple Plan.
Svårt.. Men det har alltid varit Pierre även fast jag typ hatar honom. Men älskar alla på olika sätt. Alla är världens bästa.

Favoritlåt från No Pads, No Helmets.. Just Balls
Det är skitsvårt för det är mitt favoritalbum och jag älskar verkligen varje låt så himla mycket.

Favoritlåt från Still Not Getting Any..
Svårt men måste nog säga Welcome To My Life.

Favoritlåt från Simple Plan
Åh.. Your Love Is A Lie, Holding On och No Love. SVÅRT.....

Favoritlåt från Get Your Heart On
Never Should've Let You Go, Can't Keep My Hands Off You och Gone Too Soon.

Favorit musikvideo från No Pads, No Helmets.. Just Balls
I'm Just A Kid. En av mina favorit musikvideos någonsin.

Favorit musikvideo från from Still Not Getting Any..
Shut Up, mest för "I thought something was up!". Fast Crazy och Untitled är jättebra också.

Favorit musikvideo fråno from Simple Plan
Tycker alla är lika bra ungefär.

Favorit musikvideo från Get Your heart On
Can't Keep My Hands Off You, bara för slutet haha.

Något du älskar med Chuck Comeau
Att han verkar vara så otroligt lojal och snäll. Han är nog den "kändis" som bryr sig mest om sina fans. Hans personlighet är liksom värsta drömkille-personligheten. Bäst. Snygg klädstil har han också.
Något du älskar med Pierre Bouvier
Hehe. Ja, det är svårt för en gång i tiden var han ALLT. Men jag älskar att han är rolig. Och hans röst älskar jag. Säkert en massa mer också.

Något du älskar med Seb Lefebvre
Han är väldigt liksom.. söt typ.. med den där rösten haha. Och så verkar han vara smart och väldigt omtänksam.

Något du älskar med Jeff Stinco
Typ världens roligaste människa. HANS SKRATT ALLTSÅ. Och så är han väldigt vis, och verkar vara otroligt världsvan. Att han kan så mycket om människor och känslor och blabla.

Något du älskar med David Desrosiers
Han är skitrolig och väldigt random. Flummig. En sån man gärna skulle ha som kompis.

Favorit Simple Plan Album
Jag älskar verkligen alla deras album med No Pads är nog mitt favoritalbum ändå.

Din favorit Simple Plan låt som inte har någon musikvideo
Finns ju skitmånga... Men When I'm With You och Crash And Burn kommer alltid stå mig nääära.

Favorit Simple Plan musikvideo
Oj.. Tror det är I'm Just A Kid.

Din favorit unreleased Simple Plan låt
Alltså, unreleased? Räknas Crash And Burn som unreleased? För den är ju liksom released med ABPFY, fast inte på ett riktigt album...?

En Simple Plan låt du skulle kunna lyssna på förevigt
Alla.

Hur/När blev du ett SP fan?
Det var 2007 när When I'm Gone singeln släpptes och jag såg musikvideon på MTV. Jag gillade låten och kollade upp bandet på youtube och fell in love.

Ditt favorit Simple Plan minne?
Har ju inte sett/träffat dem än så... Men har många jättebra minnen. Som när jag var tillsammans med Pierre tillexempel. Oh my god eeeeeeehhh.

En Simple Plan låt som gör dig ledsen/glad?
Perfect/Can't Keep My Hands Off You

Varför älskar du Simple Plan?
För att de har inspirerat mig så otroligt mycket, hjälpt mig att formas. Jag tror inte jag skulle vara den jag är idag om det inte var för Simple Plan. Det var dem som fick mig att verkligen älska och förstå musik. De står så himla nära mig. Som en bästa vän. Det är svårt att förklara.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback