!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

last night

24/7-10
1/2-11
4/8-11

varför är jag så töntig för...
Har ungefär 20 bilder som ser ungefär lika ut som bilden ovanför. Tagna den 24 Juli 2010 mellan kl 18:11-20:11, två timmar alltså. Men jag kan lova att dom där två timmarna kändes som 15 minuter, absolut inte två timmar iallafall. Eller förresten, jag kommer faktiskt inte ens ihåg att jag tog några bilder. Allt jag minns är att jag aldrig någonsin känt mig så lycklig som jag gjorde just i den stunden, den där lördagskvällen kl 20:11, sju minuter innan jag såg Good Charlotte för första gången i mitt liv.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback