!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

festivaler

Peace And Love? Nej tack. Varför skulle jag vilja se Veronica Maggio, Skrillex och Lars Winnerbäck? Bara skit. Finns inte ett enda band på deras lista jag vill se än så länge. Och jag bryr mig inte om att det är skitkul på campingen och med alla folk där, det är väl inte det som spelar roll.

Sweden Rock? Neee usch. Visst, det kommer massa stora band dit, men jag lyssnar inte på hårdrock eller gammal metal.

Getaway Rock? Hm. Än så länge har de inte släppt något band jag gillar. Kommer förmodligen inte göra det heller. Fast det är ju så himla nära och skulle ändå vara roligt att gå på.

Metaltown? Lyssnar inte så mycket på metal, det skulle vara om Avenged Sevenfold kom dit igen.. Fast ska nog gå ändå eftersom jag ska på WCR som är dagen innan.

West Coast Riot? JA! Inte ett enda band har släppts än men jag vet att det blir bra.

Alla andra festivaler känns inte så kul just nu heller.. Förutom Siesta! dit NOFX kommer :) Och där ska jag kanske få jobba så det blir KSDJFJSDF.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback