!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

what is up

Skola om tre dagar. Jag måste alltså kommunicera med människor om tre dagar. HUR ska det här gå? 
 
Lalala.
 
Denna sommar was a summer of failure. Men även en av de bästa somrarna någonsin p.g.a. blink-182, rancid, simple plan och neverstore. 
 
Tänk, jag har sett jättemånga av mina stööörsta favoritband nu. Dessutom känner jag att jag har hamnat i ett extremt blink beroende, sådär som man blir efter man sett ett av sina favoritband live för första gången. Alltid. Hoppas det går bort snart för jag kan inte sova om nätterna, jag tror jag ligger och rebloggar blink related posts i sömnen.
 
Om 18 dagar flyttar jag.
 
har inte precis nåt kul så här är en bild på mig och hund
 

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback