!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

haffa haffa guzz haffa haffa quzz

Hejsan.
 
Jag har börjat skolan igen. Det har gått ganska bra, jag har klarat att bete mig ganska normalt runt människor. 
 
Idag började jag 8:30 och slutade typ... 15:30 eller nåt sånt (PÅ EN FREDAG)? Satt alltså i ungefär 7 timmar och lyssnade på en utbildning. Om jag klarar provet kommer jag få köra liftar över 2 meter YAY.
 
Det var väldigt creepy för man fick en lista med ALLA som var med på utbildningens mobilnummer på, som även kommer sitta på en anslagstavla för hela skolan att se. WHAT?!?!?! Varför behöver alla veta mitt nummer?!?!?! Och hur fick läraren ens tag på det i första hand?!
 
Och eh, idag till skolmat var det kyckling, potatissallad och tortillabröd. VA? WHY?
 
JAJA.
 
 
Is that what you call a get away? Tell me what you got away with. 'Cause I've seen more spine in jellyfish, I've seen more guts in eleven year old kids.
 

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback