!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Ehm.

Ähh jag börjar skriva här igen. "Been gone a long time, kinda lost my wait, can't find it. And I caught a short ride to the grave and back this season". Hade nya projekt men linalinanlin är typ bäst ändå. Nu är jag back!!!!!!!!!!!!1
 
Vad har jag gjort då?!?!? Förutom ingenting.
 
London, blink-182
Åkte till London i 22 timmar med Hanna och min mamma. Såg blink-182 live på brixton vilket blev ett av de bästa minnena någonsin. Vi köade i typ 7 timmar eller nåt för SITTPLATS, men det var värt det för vi fick frontrow seating ehm hehe. Det var underbart och jag tänker alldeles för mycket på det. Skulle kunna skriva ett väldigt långt inlägg om hela upplevelsen men jag känner inte för det så bajjjjjbbbkbk.
 
Göteborg
Direkt efter London åkte jag från flygplatsen till Göteborg med Timothy. Tåget var FÖRSENAT så vi hann bara se tre band på West Coast Riot. Men jag fick iallafall se Rancid som var viktigast. Rancid var bäst, helt magiskt lol. Sedan gick jag till den lilla scenen och såg The 20 Belows (nåt danskt band) som var jättebra och blev ett kul minne typ. 4 dagar senare åkte vi nattåget hem (12 timmar helvete) och Timothy skrek åt mig att ta det lugnt när jag la en plastpåse på golvet.
 
Neverstore
Några dagar senare åkte jag och Hanna till Stockholm för att träffa Lovisa och se Neverstore. Vi stod längst fram med ungefär 50 människor bakom oss och spelningen var otrolig. Jättekul att se dem live och det var bra stämning även om publiken sög. Jag fångade (BOKSTAVLIGEN FÅNGADE, I LUFTEN) bassistens plektrum och sedan träffade vi alla tre bandmedlemmar och tog bilder. Det var kul. Det var dock mindre kul att jag och Hanna missade sista tåget till Gävle och fick spendera natten på Max mitt i Stockholm bland alla våldtäktsmän. På tåget hem sedan fick jag baseball-kläder av en mexikan(?) och allt var jättekonstigt.
en väldigt väldigt fin bild på mig och jacob sångaren vars ögon hanna har en ohälsosam relation till

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback