!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

ali boulala

HEHE skulle kanske inte slutat skriva här för nu har jag bara 2 läsare om dagen och det är jag och mamma ehhh.
 
Imorgon ska jag på Countryfestival i Furuvik med farmor och farfar. Ännu en gång kommer jag kämpa mig genom några timmar i rädsla om att farmor ska döda mig. Låt oss hoppas att hon inte läser detta.
 
På Söndag vill jag jättegärna till Stenebergsparken eftersom det är Sommaryran där och man kan hitta massor av band shite som jag verkligen verkligen behöver. Förra året hittade jag en Good Charlotte plånbok och Level 27 patch, bästa Gävle har erbjudit evahhhh!
 
Idag tog ner ALLA mina affischer eftersom vi ska flytta. Det var 98 stycken och nu känner jag mig extremt ensam och deprimerad. Jag tror jag ska sätta upp tre stycken så jag känner mig lite älskad igen.
 
ännu en härligt fräsch bild på mig och en neverstore medlem, denna gång bassisten som jag tyckte om mest eftersom han kastade sitt plektrum till mig två gånger. jag har försökt redigera bilden så jag ska se attraktiv ut men nej alltså jag lyckas inte :'(
 
 
 
 

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback