!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

pepe

jag längtar tills jag får pengar för då ska jag köpa kläder
jag behöver verkligen kläder
jag har haft helsvarta kläder i typ en månad nu
hur kul är det då
nja inte så kul

och WTAF såg precis att det är ungefär 50 dagar kvar till sommarlov?????????
vad hände?
hur ska jag hinna med att göra klart allt?
jaja

det här är en av mina favoritdokumentärer: handlar om (har inte sett den på länge så kanske har helt fel) en kille som studerar till fotograf som får hänga med blink-182 på deras turné i några veckor. den är skitbra, man får se massa bakom kulisserna, hur de bygger upp scenen, hur allt funkar och massa intressanta saker. rekommenderar punk's not dead och punk attitude också.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback