!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

simple plan 17/4-12

ÄNTLIGEN fick jag se älskade Simple Plan. Blev helt emotional och var nära på att börja gråta flera gånger, speciellt under Welcome To My Life. Men shit, det var bäst. De var grymma live, pigga och glada, såg ut att ha så kul. Tror aldrig jag har sjungit så högt på en konsert förut. Sen så var det unerbart att träffa alla spcreware osv också. Och att de hängde upp min och Hannas sverigeflagga på scenen. Och att jag "fångade" två plektrum + fick träffa alla i bandet även fast jag knappt fick ut några ord.

Äntligen äntligen äntligen. 5 år av väntan är över.

varför var jag tvungen att sjunga..


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback