!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

shit vad gör jag

Jaha.
Då är det tre dagar kvar till Simple Plan. 74 dagar kvar till jag ser dem igen och 103 dagar kvar till West Coast Riot och Rancid. Men alltså, TRE dagar, det är ingenting. Det känns som att jag har tusen saker att fixa inför konserten, vilket jag egentligen inte riktigt har? Det enda jag behöver göra är typ att ladda kameran och hämta ut mitt ID. Jag är nog bara nervös inför en av de största dagarna i mitt liv.

Sen så är jag trött på min hårfärg också. Blått skulle vara kul. Eller lila. Eller massa färger.



delicious people commented this shitty post
Postat av: Anonym

${comment.body}

2012-04-14 @ 14:43:17
Postat av: Anonym

${comment.body}

2012-04-15 @ 00:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback