!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

today is a good charlotte day

ok, everyday is.

Idag hade jag muntlig redovisning om mig själv på engelskan och snackade lite om good charlotte... sen berättar min engelskalärare att HON och hennes DOTTER var på Brixton Academy i London och såg GC 2005 :O
Jag började nästan gråta. Vill bara veta vad hennes dotter heter. Men det kan jag ju inte fråga.

Och sen berättade Timothy att han såg nån med GC keps på hans skola...?

Fattar ni, sånna här grejer händer aldrig. ALDRIG ALDRIG ALDRIG. Och nu helt plötsligt på samma dag händer två saker? KONSTIGT ALLTSÅ.


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback