!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

today is a bad day

Jaha.. Idag skulle jag egentligen haft skolfoto, som jag jättegärna vill vara med på... Men jag är sjuk. Magsjuk eller matförgftad. (Åt en möggel macka igår). Så jag kan inte gå till skolan..

Och inte nog med det... Good Charlotte ska ta en paus, ett avbrott, hiatus. Och eftersom jag är en nördig fangirl så började jag gråta när jag hörde det. Scared as hell.

Nu ska jag lägga in alla mina cdskivor i datorn, och det kommer ta flera timmar för det är jättejobbigt.

Dessutom är jag jättehungrig men kan inte äta nåt.

ÖHÖHHHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ KUL. NE.



delicious people commented this shitty post
Postat av: angelica*

${comment.body}

2011-09-04 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback