!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

JAG HAR SETT HIMMELRIKET

Var och handlade på ICA MAXI nyss. Mamma sa åt mig att hämta tacosås så jag virrade omkring bland hyllorna tills jag kom till tacoavdelningen. Precis när jag tagit burken med sås så vände jag mig om och då ni, då jäklar. Det är omöjligt att beskriva detta jag var med om med ord, men.... Ja. Det är helt ofattbart.
Eh.. Jo, när jag vände mig om så uppenbarade sig en stor hylla med AMERIKA SAKER. Det bara lyste om den där hyllan, som om det vore Herren han själv.
Det var en underbar känsla att se alla fina varor stå där och glänsa i det annars så tråkiga och färglösa ICA MAXI.
Jag var nära på att tappa den där glasbruken med tacosås i, men jag lät mig inte själv berusas av denna hylla.
Jag tror jag stod där och stirrade på alla saker i säkert 10 minuter. Vad skulle jag välja? Något litet så mamma inte märkte om jag smugglade ner det i kundvagnen.
Tillslut valde jag lite skit och sprang snabbt ut från Amerika avdelningen för att inte bli fast föralltid.
Jag virrade omkring ännu en stund innan jag hittade mor min som undrade vad fan jag hade varit.
Jag berättade inget för henne. Ni är de första som får veta det här.
xoxo gossip girl


delicious people commented this shitty post
Postat av: hanna

${comment.body}

2011-09-02 @ 19:21:26
URL: http://sundmanh.blogg.se/
Postat av: angelica*

${comment.body}

2011-09-04 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback