!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

jag gråter och jag skrattar och jag ler på samma gång


The Anthem. video från första gången jag såg Good Charlotte. middlefrontrow, efter 4-5 timmars köande! :) jätteliten scen&lokal så var VÄLDIGT nära bandet. joel gjorde gayman på mig+fick pauls handduk 8) BÄST. le creys.




Riot Girl. andra gången jag såg dem. inte frontrow, tror det var 2-3 framför mig men gick in precis vid insläppet så fick grymt bra plats om man ser det så. pratade, kramade och fick deanos autograf 8) och paul och billy gick förbi mig 8)))))


Riot Girl. treeedje gången. middlefrontrow igen, efter 12,5 timmes köande. fast den här gången var scenen mycket större och högre upp så var inte liiika nära som första gången, men VAR BÄST ändå som vanligt. rörde joels hand och så hejade vi ju på joel och benji när de gick förbi kön lite 8)



JAG ÄR EN STOR TÖNT.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback