!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

tattoos

En tatuering jag har planerat är en Good Charlotte tatuering jag tänker skaffa när jag fyllt 18.


den med en 1:a ovanför. Ettan kommer från när jag var i Schweiz och såg dem. Då hade jag en etta på handen eftersom jag var en av de första att börja köa. Så ALLTSÅ, tatueringen ska sitta på HANDEN :o
Den skulle säkert vara mycket snyggare på något annat ställe, men själva betydelsen blir ju verkligen inte densamma om jag skulle ha den på t.ex. ryggen. 
Typ alla hitills har tyckt den är ful och helt idiotisk då den ska vara på handen, men jag älskar den...


sen så vill jag ha fler tatueringar också. skulle vilja ha något med blink-182, simple plan och bowling for soup också.


delicious people commented this shitty post
Postat av: Anonym

${comment.body}

2011-10-22 @ 00:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback