!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Simple Plan



Har suttit och lyssnat på massa Simple Plan nu. Råkade komma in på appreciation-videos (videos som fans har gjort med massa olika roliga, fina klipp på SP). Och JESUS CHRIST, flashbacken bara sköljde över mig som en stor stor stor våg. De där videosarna som jag säkert glodde flera gånger om dagen, varje dag, i typ ett år. Jag lovar, jag kunde dem utantill.

Simple Plan, typiska gamla älskade Simple Plan. Pierre som tycker de borde vara ett snäpp coolare, och man kan nästan se på honom i en del videos hur han tänker "men för i helvete, försök bete er mer som riktiga rockstars..". Och så Chuck som alltid verkar lite generad och osäker. Jeff, som ingen riktigt vet vem han är i början. Men sen kommer han med sina otroligt sköna skämt och det där skrattet, och vips så är han någon. Annnnnd, David som inte riktigt verkar bry sig om vad någon annan säger och istället kan kasta ur sig något som inte har ett dugg med ämnet att göra. Och sist men inte minst (eller jo, typ) Seb! Seb med sin brytande engelska, glasögon och det där "Ahaa-et!".
Pierre och Chuck som alltid småtjafsar om allting, eftersom de är så olika. Pierre, den stencoole och självsäkra ledaren. Tönt Pierre haha.

Okej, nu som vanligt så skriver jag bara saker som ingen är intresserad av. Men jag måste få ut sånt här.......

Always and forever Simple Plan.


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback