!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Dag 02 – Mitt favoritminne

Good charlotte. Självklart Good Charlotte. (Kan väl göra ett undantag och inte berätta hela historien om första, andra och tredje konserten IGEN, för jag har pratat om det här 1000 gånger förut redan). Men mina favoritminnen innehåller alla Good Charlotte och om du är intresserad av att höra mina fina minnen igen KONTAKTA MIG FÖR JAG KAN SNACKA I TIMMAR OM DET.

image
Men okej, ska försöka komma på ett favoritminne som inte har något att göra med GC...
(6 minuter har gått nu)
Men..... Alla andra konserter jag varit på

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback