!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

......

Är så arg just nu.
Simple Plan har en "klubb" där man betalar för att gå med i. Jag är inte medlem.
Men i alla fall, om man är medlem där får man börja köpa konsertbiljetterna en dag innan alla andra. Och det bryr jag mig inte om, för spelningen kommer nog inte ens bli slutsåld.
Men sen är det så att de 50 första som beställer därifrån kommer få vara med på "Soundcheck Party". Då får man gå in före alla andra i kön och vara med när bandet soundcheckar. Alltså, man kan komma någon timme innan konserten och bara gå rakt förbi alla som väntat sedan tidig morgon (jag och hanna).
Så nu måste jag alltså betala för 1 års medlemskap av SPCREW, och vara supersnabb och beställa biljetter imorgon kl 10. Men jag är fortfarande grymt arg. Jag vill inte gå på nåt soundcheck party. Jag vill ju ha den där känslan när man står där och ser scenen med instrumenten framför sig, när ljusen går ner, bakgrundsmusiken tystnar, och bandet som man längtat så efter äntligen kommer ut på scenen. Det är ju så det ska vara..
FAN
HELVETE

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback