!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

best albums.

så, nu kan jag bli albumrescencent också.

Good Charlotte, Good Charlotte - ett album som har allt. det finns en låt för mig på det albumet när jag är ledsen, arg, överlycklig, kär, ensam, besviken, olycklig, chockad, rädd, eller om jag bara vill lyssna på superbra musik. och jag älskar sarkasmen som finns i många låtar, som inte många verkar förstå.
alla låtar passar perfekt in i mitt liv om man säger så.

Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys, My Chemical Romance - jag älskar detta album för att det är så orginellt och annorlunda. Det är inte ens likt något annat album. En helt ny tappning.
Varje låt är något speciellt, har något speciellt, som får en att fastna. Det är galet, konstigt och underbart.
Och sen så var det faktiskt detta album som fick mig att inse hur bra MCR är.

Nightmare, Avenged Sevenfold - egentligen gillar jag inte alls metal/hardock, men det här albumet.. Det är så bra. Så himla välgjort. Perfekt.
Alla låtar jättestarka och extremt känslofyllda. Jag känner verkligen bandet när jag lyssnar på låtarna, det är så äkta. Inget album man älskar om man bara lyssnar på en halv låt, men lyssnar man igenom hela albumet noga är det magiskt.

Take Off Your Pants And Jacket, blink-182 - har faktiskt inte många ord om detta album. Men jag älskar det Låtarna är perfekta. Emotional but awkward. Men vilket album av blink är inte underbart?

Under My Skin/Let Go, Avril Lavigne - är det för att hon är tjej precis som jag det känns som att hon skrivit alla låtar efter att ha sökt igenom min hjärna?
Varenda ord hon sjunger i varenda låt på dessa album är från min tunga. Allt är blir så klart när jag lyssnar på låtarna. Det finns ingen onödig låt, inga onödiga ord eller meningar. Allt bara stämmer så bra.
Jag vet att det är två olika album, men jag tycker att de hör ihop och behöver göra det för att bli så bra som möjligt också. Fint.





ooj.. ehh.... nu orkar jag inte skriva mer fast det finns några till superviktiga album.


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback