!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Dag 7: 5 fakta om mig

  • Jag tycker att en av de roligaste sakerna som finns att göra i världen, är att sitta och glo i albumbooklets.
  • Egentligen skulle jag vara född den 31 Juli, men jag föddes 2 månader för tidigt och alla trodde jag skulle bli en liten nätt tjej som skulle bli världsstjärna i längdhopp. Blev ju ganska tvärtom..
  • Ibland saknar jag verkligen hur det var att ha egen häst och bara kunna rida ut i skogen med några kompisar och sen galoppera längs vägarna, se granarna flyga förbi och bara känna att man levde.
  • Jag älskade Tokio Hotel när jag gick i 5an.
  • Jag älskar teater och brukar skådespela när jag har tråkigt. Typ sitta och prata med mig själv, eller bråka med mig själv, det är jätteroligt.

  • Jag var snyggare förr.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback