!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

Dag 6: 5 finaste låtar.

1. Change - Good Charlotte en gång var låten hela mitt liv. beskrev exakt känslorna, situationen, allt. nu behöver jag den inte längre.
2. Wondering - Good Charlotte bara för att det är den låten som fick mig att bli den jag är idag. (låter fjantigt.. men menar inte att själva låten gjorde mig till den jag är idag. lång weird historia)
3. Welcome To My Life - Simple Plan jag kan inte lyssna på låten utan att börja gråta. det är inte själva låten som får mig att gråta. det är alla känslor och minnen som kommer upp när jag tänker tillbaka på den tiden jag brukade lyssna på den.
4. Feeling This - blink-182 en låt som betyder jättemycket för mig.
5. 1979 - Good Charlotte när jag är ledsen, arg, sur, besviken, rädd eller vad som helst, får alltid den här låten mig att bli helt lugn igen. Från första sekunden av låten bara släpper allting.

skulle kunna fortsätta med hundratals låtar... alla betyder ju nåt speciellt.


delicious people commented this shitty post
Postat av: hanna

${comment.body}

2011-05-13 @ 09:41:18
URL: http://sundmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback