!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

tip cows

Timothy, min pojkvän, han är verkligen den bästa man kan tänka sig.

Han är väldigt mogen, tänker på ett vuxet sätt. Väldigt ärlig, det går inte en dag utan att jag inte vet vad han gjort varje minut ungefär, vet allt om honom. Jag älskar honom. Han betyder jättemycket för mig, är jätteviktig för mig. Inte bara nu i stunden. Jag vet att han har haft den största effekten på mig, han har fått mig att blivit mycket mer självsäker och glad. Jag känner mig fin när jag är med honom. Han tycker om mig för den jag är, accepterar mig för jag accepterar honom. Vi kan ha jätteroligt tillsammans av att bara prata om nånting, vi kan ha det skittråkigt om vi är på sånt humör, vi kan vara jätte kära och kramiga, vi kan vara helt normala, vi kan vara rätt så sura på varandra, vi kan vara oss själva helt med varandra. Saken är den att vi kan vara med varandra vilken situation det än är, vilket humör vi än är på. Vissa gånger kan vi bara sitta helt tyst bredvid varann och inte säga nånting, medans vissa gånger kan vi prata så mycket att vi inte orkar lyssna på varandra.
Jag vet att han alltid ställer upp för mig, skulle göra allt för min skull. Vill alltid se mig glad, kan sitta och tänka jättelänge på vad han ska säga/göra bara för att jag ska bli glad. Får mig att skratta hela tiden. Vi pratar om allt.
Han har sagt så otroligt fina saker till mig, så otroligt äkta saker, som ingen annan någonsin gjort förut.
Det är inget "JAG ÄLSKAR DIG DU BETYDER MEST" efter 2 månader tillsammans. Det är nåt annat.

Han är perfekt för mig, vågar jag till och med säga.



världens finaste kille.

(han vill inte att jag ska lägga ut den här bilden för han tycker han ser så "liten ut". Sååååå bara så ni vet är han SKITSTOOOOR värsta BIFFFFEEEEEEEN i verkligheten -.-)

(han vill även lägga till att han har mer skägg nu förtiden men det vettefan)


delicious people commented this shitty post
Postat av: melinda

${comment.body}

2011-03-30 @ 11:01:50
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: sanna

${comment.body}

2011-03-31 @ 21:54:38
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback