!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

gästbloggning

TJENNA.jag,frida blev tvingad gästblogga här, så nu gör jag det. Kommer inte på vad jag ska skriva om förutom att jag snart slår sönder linas tangentbord, för de suger!

Jag har känt lina sen vi var.. jättesmå, eftersom vi alltid bott nära varandra. Vi brukade jämt leka häst, och de gör vi fortfarande hela dagarna och jag var jätte avunsjuk på henne för hon hade pool.
Starkaste minnen med henne är troligen våra AMM filmer som vi spelade in med anna hela somrarna,och våra diskussioner om en bajskorv och en bajskorv som gifte sig med varandra.
Sen när vi blev jagad av pedofilen bo alm var ju bra kul, även om lina var livrädd. Och alla timmar vi har spenderat på att sitta på busshållplatser och druckit bärry yoghurt, yummie.
En gång så förstörde lina min åsneleksak! Jag gick ner för att äta så förstörde hon den, sen när jag kommit upp och märke att den var sönder så säger hon att de inte var hon, det tog 10år för henne atterkänna dethär, fy fan för dig lina. Sen förstörde vi,eller lina, en dm pokal i skolan som några i skolan vunnit grejen var att domsomvnnit den stod utanför fönstret och såg allt, vi fick panik och låste dörrarna och gömde oss, kulkul. Hänt mycketmen just nu kommer jag inte på ett piss,
Nu har lina och timothy käkat klart så när ska vi lira maaaariiioooo, hasta la vista

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback