!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

DU och DU och DU

Har insett idag hur många tjejer i Gävle det finns jag ogillar. Känner knappt nån av dom, men av att kolla på dom och se hur dom är på internet så ogillar jag dom. Tror inte att dom är så himla annorlunda i verkligheten precis.

Gävle, vad är det för stad egentligen? Här är faktiskt alla typ likadana.
Åker man bara nån timme och kommer till Uppsala är allt så annorlunda, där ser man värsta fjortisarna, negergäng, punkare, rastafaris och emon.
I Gävle är 80% ingenting alls (brunhåriga smala tjejer med hål i naveln som lyssnar på det senaste medan som laddar upp bilder på bloggen från weheartit).

Tråkiiiiiiiiiiiiigt

Fast jag är väl ganska normal och tråkig jag också

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback