!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

bored to death

alltså jag skulle ha tränat för nån timme sen men jag satt lite vid datan och sen skulle jag äta, och nu sitter jag här igen. men nu ska jag träna..

Favorit
Film:
a big package for you kanske
TV: eeh kollar aldrig på tv
Mat: mcdonalds och sushii
Favoritnummer: jadu det vet jag inte
 
Färg: svart vit röd

Kärleksliv

Planerar du att skaffa barn?: Ja men vad har det här att göra med kärleksliv
Hur många?: tänkte 3, men kom på att det måste bli 4..
Vad ska de heta?: Josh, Benjamin, Joel och Sarah.
Vill du gifta dig ?: Ja
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Ööh 20-25 inte vet jag

Välj det du tycker bäst om
Går ut/Sitter hemma: beror på med vem och vad och apäogäpotgkae
Sommar/Vinter: båda, men helst sommar kanske
Diamanter eller pärlor: diamanter
Soluppgång eller solnedgång?: nedgång

Om dig som person
Vad söker du i ett förhållande?:
lite humor, inget fjant, och att man kan lita på varandra
Civilstånd: ja jag är ju inte gift, och inte förlovad, men inte singel, vad säger man då?
Vilken skola går du i?: Lillhagen
Vad tänder du på?: spinkiga killar med magrutor som är lite tjejiga. NAAAAAAAH inte precis
Hur skum är du? skum
När grät du sist?: minns inte
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?: dom tänker så annorlunda än tjejer.
Vilken sak kan du inte leva utan?: musik, mat, vatten, kärlek, luft
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: det är väl olika. om han har stor näsa lägger jag väl märke till det, om han är dvärg lägger jag väl märket till det.
Vad gillar du hos killar?: att han är ärlig och skämtsam, inte äckligt fjantig och håller på att ge en komplimanger och "älskar dig gumman <333333333 du är världens bästa älskade du lilla gullglglglgleleleleägpaokräpkgoaw" sånt hatar jag. det ska vara äkta :) och han ska lyssna när man pratar och komma ihåg vad man sagt (TIMOTHY!!!!!!!!! :@), och han ska vara omtänksam och snäll inte kaxig och nonchalant. Och fina tatueringar är FINT.
Vad är du mest rädd för?: gammal mat och hitta skalbaggar i mjölet.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback