!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

the great depression's over

TJENA
nu ska jag åka gokart, fast vill hellre åka och bada, så ska försöka övertala min bror att vi ska göra det istället. men han är ju rädd för solljus så det kommer nog inte gå så bra.
fast det är ju jättevarmt ute, inne också. eller jag har inte ens varit ute, men jag vet att det är varmt för det står på facebook överallt.
nu ska jag byta kläder för jag känner mig som en 80-talare. fast det kanske beror på min frisyr, den ser lite 80-tal ut just nu. men den orkar jag tyvärr inte fixa, för det känns onödigt.
på tal om onödigt, det här inlägget var onödigt.


fast helst av allt skulle jag vilja vara där


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback