!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

made man

Hallå hallå, här sitter jag och är matförgiftad eller nåt sånt. Åt lite gammal kyckling igår mummmsmsss.
I alla fall så har jag väl suttit och väntat på att Timothy ska logga in på facebook hela dagen..
Egentligen skulle jag vart och åkt gokart men eftersom jag åt en lite gammal kyckling igår så känns det inte skitkul att åka gokart. Men kanske åker jag imorgon, vem vet vem vet vem vet!
Jag är rastlös, uttråkad och kan inte sitta still.
Och så har jag blivit beroende av att spela fashion designer på facebook. Jag är grym på det.

"I like tweeting on the toilet" - Benji Madden.


och jag gillar mina snygga pannband YEPPPP

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback