!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

bildfrågeelistaaa-

ett årtionde du skulle vilja uppleva:
90-talet. Lätt. Visst, jag levde då, men jag önskar jag hade levt som tonåring på 90-talet.
Punkrock överallt, dickies, spikes, massa roligt.
önskar även jag hade varit tonåring på tidiga 2000-talet.







en superkraft du skulle vilja besitta:
osynlighet, så man kan spionera. att kunna flyga, så man kan flyga runt i världen och gå på konserter. läsa tankar, bara för det är kul.




bästa egenskap hos dig:
det enda jag kan komma på är att jag har världens bästa musiksmak.




vackraste djuret i världen:
hästar




din drömbostad:
skulle inte vara fel att bo på en konsert.
fast visst, en fin lägenhet funkar väl också.






finaste namnet:
joel och benji




finaste frisyren:
spikes, mohawk, anything punk.









favorit kroppsdel:
armar och axlar. timothys.
har ingen bild på den här datan..



det mest facinerande du vet:
musikhistoria, olika stilar, människor som varit med om mycket, konserter.



din drömpojke beskrivet med tre ord:
tydligen huligan, träningsnarkoman, gillar-att-slåss.
haha... hade jag aldrig trott.






delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback