!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

sonisphere 2011

Det var grymt :)
Men dåligt att man inte fick nåt festivalband.. Det är ju liksom en ganska stor grej av hela festivalen haha.


Började med Seventribe. Bra svenskt band. Det skulle precis bli wall of death, därför jag står lite konstigt.


Dom hade en konstig häst på scenen. Och tjejer som trodde att alla var där och kollade på dom.


Senare träffade vi dom och fick en gratis EP som dom signerade.


...Sen åt Timothy langos mhmhmhhm. Och jag åt en bulle jag


Dead By April sög.


Kvelertak var lite bättre.


Och blev ännu bättre när vi träffade sångareeeen! Norsk torsk


Man fick hur mycket gratis Dr.Pepper som helst, men det var inte gott hehe


Arch Enemy var väl inte sådär jättebra. Inte min musiksmak preciossoos
Fast var lite roligt, för hon sångaren sa typ "This is a fuckin metalshow I wanna see you guys go crazy and fucking rip your bodies apart. I wanna see some fucking blood!". Och efter dom hade spelat en låt så var det en kille som stod helt ensam i moshpiten och headbangade, han hade blod över hela ansiktet och händerna, kläderna, överallt. Och han bara stod där ensam och headbangade så blodet flög. Ingen ville liksom vara med i moshpiten efter det haha.


Folk som kollar på In Flames..


Slipknot!


Bäst!


Japp


crazy people bakom mig


!


Slutade med att jag köpte denna tröja :)



Sonisphere var jätteroligt, bäst var Seventribe och Slipknot. Meeeeen...... Jag hör liksom inte hemma på metal-konserter känner jag. Där ska man bara stå och headbanga och mosha. Det är roligare på punk-konserter tycker jag. Mer hopp och sjungamed och sånt.
Men still, det var skitbra.



delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback