!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

11 Sanningar om mig

  • Jag är faktiskt jättekänslig när det kommer till filmer eller om någon berättar nåt. Jag kan börja gråta för nästan vad som helst i en film t.ex.
  • När jag var liten ljög jag jämt om att jag hade en storebror som var 20 år och att jag hade tappat 20 tänder.
  • Jag är väldigt feg när det gäller vissa saker, men när det gäller t.ex. karuseller och bergochdalbanor så är jag hur modig som helst.
  • Jag gillar att stalka förhållanden.
  • Jag är skitsnabb på att städa, men det är för att jag bara röjer undan allt i garderoben eller under sängen.
  • Jag böjer alltid fransarna innan jag har lagt på ögonskugga/kajal fast alla säger att man ska göra det efter. Haha..?
  • Jag kommer jämt ihåg alla jag någonsin har pratat med, men det är aldrig nån som kommer ihåg mig.
  • Jag lyssnar inte bara på "fjantpunk/fakepunk" som alla verkar tro. Jag lyssnar på alla olika sorters punk, mer eller mindre.
  • Ingen tror att jag bryr så mycket om utseendet/kläder/hår/smink men jag bryr mig faktiskt jättemycket och tycker att kläder och smink är jätteroligt (även fast det kanske inte märks).
  • Jag tycker att det är skittråkigt att dansa och fattar inte folk som tycker det är roligt att gå på typ Club Heat och dansa hela natten. Mycket roligare på konserter.
  • Ingen orkade läsa det här. 

delicious people commented this shitty post
Postat av: Hanna

${comment.body}

2011-07-14 @ 23:21:26
URL: http://sundmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback