!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

nehee?!

Tänkte vara snäll och skriva ett fint gulligt inlägg till Timothy men han ville inte det så in your face nu skriver jag ett om Joel Madden istället.

 
Joel jag kolla vad fin du var här, men jag tycker du har börjat sett lite ut som en luffare på den senaste tiden, förlåt.

It’s a state of bliss, you think you’re dreamin’. It’s the hapiness inside that you’re feeling. GC in Stockholm 24th of July 2010.
Lite luffigt med väst utan utan tröja faktiskt.

randommakings:  CUTIE! CUITE :3
Det här ser ju bättre ut.

Men du är ju snart 32 år så jag förstår den krisen du har. Nee hahe.
Jooel you rule


timpan vet hur man använder västa




delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback